Search found 428 matches

by Jus
Sat Oct 27, 2012 12:36 am
Forum: General Discussion
Topic: The "Auria Wishlist Thread"
Replies: 1013
Views: 1063203

Re: The "Auria Wishlist Thread"

Sorry if this has already been wished for but

A Global view button would be very handy sometimes

Or.

Just just a slider view would be handy for live mixing for once all other tweaks have been done
by Jus
Mon Oct 15, 2012 3:05 am
Forum: General Discussion
Topic: THM plugin
Replies: 29
Views: 12735

Re: THM plugin

The Bug has been reported and Rim
Knows about it ,Check other overload threads
You best using your iPad in portrait
Whilst saving and editing presets untill this is fixed
by Jus
Sun Oct 14, 2012 10:32 am
Forum: General Discussion
Topic: Basic Edit help needed plz. Doh!!!
Replies: 2
Views: 1699

Re: Basic Edit help needed plz. Doh!!!

OK Great that's how it's done ,cheers for that
Did think it was going to be just as easy to glue a region as splitting one
Maybe that's one for the future ,if possible 8)
by Jus
Sun Oct 14, 2012 10:12 am
Forum: General Discussion
Topic: Basic Edit help needed plz. Doh!!!
Replies: 2
Views: 1699

Basic Edit help needed plz. Doh!!!

How do you glue a load of split regions in one track please
If you know what I mean :lol:
I can't seem to find how it's done
by Jus
Sat Oct 13, 2012 5:48 am
Forum: General Discussion
Topic: Auria plug-ins help
Replies: 5
Views: 3326

Re: Auria plug-ins help

The ProQ EQ
Is a must and there's some demos and tips on YouTube about It that are worth watching
It's more of a fine tuning when mixing eq tool more Than anything but very handy and easy To get the hang of
8)
by Jus
Wed Oct 10, 2012 10:27 am
Forum: General Discussion
Topic: Great Drum loops for use in Auria
Replies: 17
Views: 12692

Re: Great Drum loops for use in Auria

:roll: Any chance of posting a sample of these drum loops so's we can have a little listen
:lol:

Edit : It's OK there's a free version with a few demo loops on yeah sounds good :wink:
by Jus
Wed Oct 10, 2012 12:47 am
Forum: General Discussion
Topic: Overloud and all things guitar.
Replies: 31
Views: 16000

Re: Overloud and all things guitar.

Ah yes just tried thm
Has a fault :roll:
by Jus
Tue Oct 09, 2012 3:39 pm
Forum: General Discussion
Topic: Overloud and all things guitar.
Replies: 31
Views: 16000

Re: Overloud and all things guitar.

Yep love GM

Can't remember if it were a strat or tele I used (think tele ,Squier ).


Got my heart set on the 1818vsl just waiting for the right situation to get one ,as in more money :wink:

Going to keep the jam as well though nice n small and portable 8)
by Jus
Tue Oct 09, 2012 12:18 pm
Forum: General Discussion
Topic: Overloud and all things guitar.
Replies: 31
Views: 16000

Re: Overloud and all things guitar.

Quick little sample of Overloud. Using Apogee Jam
Not my own tune just did this to try it out quickly and get used to things

http://soundcloud.com/justyboy/sounds-f ... ht/s-Qwkvj
by Jus
Mon Oct 08, 2012 1:45 pm
Forum: General Discussion
Topic: About new stuff in Auria Store
Replies: 12
Views: 6665

Re: About new stuff in Auria Store

Hollywood Drum Loops first impressions Not really enough choice 132mb should be 1GB.Needs more basic patterns for song construction really. Some of the loud loops are clipping unfortunately Not really familiar with using drum loops so don't know how these compare with others available and i don't k...
by Jus
Fri Oct 05, 2012 4:03 pm
Forum: User Submitted Songs
Topic: Active Auria Artists Demos/Masters
Replies: 353
Views: 372538

Re: Active Auria Artists Demos/Masters

Celestine Audio wrote:Hello to all,

Did two tracks using Auria as the center of gravity:

http://soundcloud.com/angelalvarado/trece

http://soundcloud.com/angelalvarado/combo-con-todo

I'll post more as soon as I complete more songs.
They sound Great 8)
by Jus
Wed Oct 03, 2012 12:31 pm
Forum: General Discussion
Topic: Reverb issue
Replies: 3
Views: 2428

Re: Reverb issue

The Reverb is slightly better (to me) in THM in Auria if you have it , loaded up thm without amps and cabinets effects etc just reverb sounds lovely (not quite as lush as I like but more usable) with acoustic /electric Guitar or vocals ,that's all I've tested so far But I guess it's not worth buying...
by Jus
Wed Oct 03, 2012 12:14 pm
Forum: General Discussion
Topic: Can i import from garageband...?
Replies: 21
Views: 10501

Re: Can i import from garageband...?

Cheers Washboy for the info 8) successful l drum import achieved :D
by Jus
Fri Sep 28, 2012 3:07 pm
Forum: Audio Interfaces
Topic: Did you know with iOS 6 headphones work with 1818vsl
Replies: 2
Views: 3346

Re: Did you know with iOS 6 headphones work with 1818vsl

Think you the first 8)

Also I don't no if it did work before or not , i read it didn't
But the Apogee Guitar input works with Amplitude now (just saying)
:D
by Jus
Tue Sep 25, 2012 6:49 am
Forum: General Discussion
Topic: iOS 6 compatible?
Replies: 14
Views: 7982

Re: iOS 6 compatible?

That's Smashing News Rim Cheers 8)